onsdag, juli 30, 2008

Final exam

Ja, saa har jeg helt ferie, for i gaar havde jeg eksamen i mit fag. Jeg tror at det gik ganske godt, men vi snakkede lidt om resultaterne bagefter, og der var ikke mange opgaver hvor vi havde det samme svar. Men vi havde samme fremgangsmaade, saa det kan ikke vaere helt galt.

Eksamen var tre timers skriftlig opgaveregning, saa det var alletiders (Jeg havde vaeret lidt skraemt hvis det havde vaeret mundtlig paa engelsk.) Deres karaktersystem er dog noget anderledes. For det foerste faa de karakter i procent, saa man skal have 50% for at bestaa faget. For det andet er det ikke kun eksamen der taeller. Faktisk taeller den kun 55% af den endelige karakter. De resterende 45% bestaar af to tests paa hver 15% og 12 assignments, hvor de 10 bedste taeller de sidste 15%. Jeg fortalte dem om vores 100% eksamener, hvilket skraemte dem lidt, og de var ogsaa overrasket over vores mundtlige eksamener, for det bruger de heller ikke...

Afslutningen paa faget skulle selvfoelgelig fejres med et par oel, men der var kun faa fra klassen der var klar paa det. Saa vi var fire der drak et par kander oel efter og Line kom ogsaa da hun fik fri. Ganske hyggeligt. Line har sidste dag paa fredag, saa jeg har tre dage uden saa mange planer. Dog har jeg lidt praktiske ting med Uni jeg skal have ordnet og hvis jeg keder mig kan jeg jo altid gaa i gym :)

0 kommentarer: