fredag, juli 18, 2008

Bytur med Dave inden test

Jeg har en test i dag i mit fag, saa vi var nogle stykker der sad og regnede opgaver i gaar. Vi synes at det var liidt haardt :) saa om aftenen tog mig og Dave (fra min klasse) og en af hans kammerater ned i byen for at faa en oel eller to. Det endte i kandevis af oel og jeg kom foerst hjem efter kl 3, saa jeg har lidt hovedpine i dag. Jeg glaeder mig ikke til testen, som er en slags halvvejs test og gaelder 15% af den samlede karakter.

Dave kommer fra Toronto og skal hjem i weekenden og han har tilbudt os (mig og Line) at koere med, og vi kan bo hos ham. Soendag til mandag skal han op i sin "cottage", hvor vi ogsaa er velkomne. Han har baad der, saa man kan staa paa vandski. Han snakker som det hele er hans eget, men jeg tror nu at det er hans foraeldres hus og baad. Desvaerre er Line noedt til at komme tilbage til sit research mandag, saa vi kan ikke tage med i hytten. Men vi overvejer stadig turen til Toronto.

0 kommentarer: